Aanmeldprocedure

 INFO CATEGORIEEN AANMELDPROCEDURE ROUTE REGLEMENT | CONTACT | INSCHRIJVEN

Om deel te kunnen nemen aan het toernooi dienen teams zich van tevoren aan te melden. Deelname kost € 30 per team, per dag.

De uiterlijke inschrijfdatum is gesteld op 5 juni, maar op aanvraag kan er altijd ad hoc nog iets geregeld worden. Gelieve dan telefonisch contact op te nemen.

 Elk team moet minimaal 1 scheidsrechter aanleveren. Het fluiten wordt beloond met een prijzenfestival voor de scheidsrechters.

 Belangrijke (nieuwe) zaken t.a.v. het kamperen:

  • Voor het kamperen zal een vergoeding van 5 euro gevraagd worden per persoon die op de camping verblijft. Deze vergoeding is bedoeld om de kosten van het kampeerterrein en –faciliteiten enigszins te dekken. Voor de (optionele) huur van meubilairsets zal ook een huurprijs van 5 euro gevraagd worden per set.

  • Per aangemeld team is er slechts 1 contactpersoon en kunnen maximaal 8 kampeerders aangemeld worden. Dit maximum aantal staat vast en hierop maken we geen uitzondering. 

  • Bij aankomst ontvangt de contactpersoon van het team de polsbandjes voor het aantal aangemelde kampeerders van zijn of haar team. Regel dus goed dat deze persoon er dan ook is, want deze dient te zorgen voor de distributie van de bandjes binnen zijn of haar team.

  • Iedere kampeerder ontvangt een polsbandje zodat duidelijk herkenbaar is wie op het kampeerterrein thuishoort en wie niet. Het kampeerterrein is dan ook afgesloten voor onbevoegden; vrijdag na 19:00 gaat het terrein sowieso ook dicht voor auto’s. (dus wees op tijd met uitladen van spullen). Deze maatregel is nodig om enige veiligheid te kunnen garanderen en rust te kunnen bewaren rondom de tenten.

  • Bij een defect bandje kan op vertoon van het kapotte bandje kosteloos een nieuw verkregen worden. Bij verlies is er echter geen compensatie. Indien men toch een bandje wil verkrijgen, wordt dit gezien als een toernooi inschrijving/deelname (kosten 25 euro)

  • Er zal wederom ook een borgsom gevraagd worden van 50 euro contant per campingplaats, waarvoor ook een bewijs van borgbetaling afgegeven wordt door de organisatie. De campingplaatsen dienen nl. netjes en onbeschadigd achtergelaten te worden op het einde van het toernooi, om te voorkomen dat de gemeente extra kosten hiervoor in rekening gaat brengen voor de organisatie (denk aan brandplekken op het veld of beschadigd hekwerk). Op het eind van het toernooi zal hier dus ook op gecontroleerd worden.Is alles in orde en kan er een bewijs van borgbetaling overhandigd worden, dan wordt de borg natuurlijk gewoon geretourneerd.

  • De teruggave van de borgsommen geschiedt dit jaar via een vooraf aangegeven bankrekeningnummer (dus niet contant). Het bewijs van borgbetaling dient hierbij aanwezig te zijn! (Bewaar dit bewijs dus goed!)

 Het aanmelden gaat heel eenvoudig via het inschrijfformulier, waar alle gewenste gegevens ingevuld en verstuurd kunnen worden. U zal vervolgens een bericht vanuit de organisatie ontvangen met de bevestiging van de aanmelding.

Het inschrijfgeld kan via de bank overgemaakt worden op NL92RABO0123423333 t.n.v. HHC en onder vermelding van de naam van het team.

LET OP:

  • Contant betalen is dus niet  mogelijk; er kan alleen van tevoren overgemaakt worden.
  • Eventuele kampeerpolsbandjes en meubilair sets worden pas bij aankomst op locatie overhandigd.
  • Op het terrein is een pinautomaat aanwezig.